Diensten

Uw eigen ziekenhuis App binnen 3 maanden

Bij het ‘samen beslissen’ is een goed geïnformeerde patiënt essentieel. Pas als de patiënt goed is voorbereid kan er een gelijkwaardig gesprek tussen de arts en de patiënt plaatsvinden om samen te komen tot juiste behandelkeuzes. In de praktijk valt in de informatievoorziening aan patiënten nog veel te verbeteren!

Behandelcoach biedt een unieke ziekenhuisbreed toepasbare oplossing waarmee gegarandeerd de zorgdienstverlening beter en efficiënter wordt.

Implementatie
Met het invoeren van het Behandelcoach communicatieplatform krijgt uw ziekenhuis de beschikking over een ziekenhuisbreed toepasbare patiënten app. Dit kan binnen 3 maanden door onze methode en toegepaste technologie, lees meer>>

Configuratie
Voor het continueren heeft Behandelcoach de methode BIC-methode™ ontwikkeld, waarmee een ziekenhuis in korte tijd haar informatievoorziening naar patiënten structureel kan verbeteren. Hoe dat werkt in de praktijk lees meer>>

Onze visie
Met de komst van de smartphone en tablet kan ook ‘buiten-de-muren-van-het-ziekenhuis’ eenvoudig contact worden onderhouden met patiënten. Hierdoor kunnen patiënten zich beter voorbereiden op afspraken in het ziekenhuis. Voor zorgaanbieders biedt dit nieuwe kansen om de dienstverlening te verbeteren door de informatie- en communicatie voorzieningen hierop aan te passen. ‘Digital transformation’, is hierin de trend en zou ook in de zorg meer aandacht moeten krijgen om de bestaande dienstverleningsmodellen te transformeren naar de communicatie eisen van vandaag en morgen. Behandelcoach is hierin specialist en biedt hiervoor haar oplossing en dienstverlening.


Bekijk hoe u met het Behandelcoach uw patiënten communicatie kunt verbeteren (2 min). “Een ziekenhuis bezoek kan soms zo een staartje hebben”

 


  
Home         << Terug            Bekijk onze implementatie aanpak >>